13.1.15

Everything is awesome

Mu viimaste aegade kõige inspireerivamad mõttemängud on seotud küsimustega, milliseid hetki ma kõige rohkem naudin ja mida ma vastu annan - milline on minu panus... maailma, ellu ja universumisse. :)

Selgelt mulle meeldib rahulik ja sõbralik maailm ning algatuseks on ilmselt parim viis sellesse panustada ise ka rahulik ja sõbralik olla.

Naudinguterohkest elust mõeldes ei saa ma ikka üle ega ümber sellest möödunudsuvisest ideaalilähedasest Lõuna-Prantsusmaa puhkusest, kus me hea seltskonnaga päevad läbi ujusime, päevitasime ja lugesime ning õhtuti sõime, jõime ja tantsisime.

Arvestades seda, millist naudingut mulle pakuvad igasugused tekstid ja pildid, tundub päris õige veeta oma (töö)aega neid luues - kirjutada raamatuid, artikleid ja sotsiaalmeediapostitusi ning vahel pildistada ka.

Selle loogika järgi - et tasub luua seda, mida ise naudid - oleks siis alternatiiv ilmselt ka mingi restoranide, kohvikute, baaride või (spaa)hotellidega seotud äri.

(Pealkirja õigustav) muusikasoovitus, lastega sõbrad väitsid, et multikas on ka lahe: Everything is awesome! :)

No comments:

Post a Comment